Rabu, 8 Jun 2011

baju raya canteq?

baju raya da siap lom?
aku arito ada dah beli kaen cotton 2 pasang
kengkonon raya taun ni pakai jelah kaen cotton
dah ko tu beranak kecik nety oi...kang anak nak menyelak bagai
nak enen...nak enen...(nak nenen)
pkai baju glemer2 pon xgune!!!
semalam,jiran sebelah umah,merangkap tailor anta baju
dah siap rupenye....pasto bile tgk balik
cam xde serinye je klu aku pkai baju tu di pagi raya
mule la pikiran mak org ni nak meng'google' baju canteq utk pagi raya.tp nye dah tentu la model2 yg menggaya baju tu solid2
ko heboh jugak nak pakai gitu kenapanye?
buang tebiat sunggoh la kan?
habes tu ko ingat aku pedulik ke?
haku nak jugak!!!jgn kne gelak di pagi raya dah le~
xpon masa nak tempah baju dah kne gelak...hadoi,lagi bikin panas~
xpe2....keyakinan diri kena tinggi...nanti aku pakai korset hape bagai
mesti nampak solid mcm anak dara balik
tp tah bile kala la aku ni nak pg membeli kaennye~
hadeh la...ade sesapa nak pg jln tar?nak ngirim ni ha...

1 ulasan:

  1. hehe...aku wat kurung pahang je..xleh pesen2 badan mcm tong dram:p

    BalasPadam

kaki kepoh